Friday, October 14, 2016

"මම කිව්වද මම හොරෙක් කියල​?" නාමල් අසයි

තමන් කිසිදු අවස්ථාවක තමා හොරෙකු ලෙස හඳුන්වා නොදුන් බව නාමල් රාජපක්ෂ පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රීවරයා අවධාරණය කරයි.

විචක්ෂණ බුද්ධියෙන් යුතු දේශපාලකයකු වන තමා ජනාධිපති සිරිසේන මෙන් ආඩපාලි කීමට හෝ තමුන්වම පිළිකුලෙන් යුතුව හෙළා දැක ගැනීමට සූදානම් වන්නකු නොවන බව ඔහු රත්නදීප Chronicle සමඟ පැවසීය​.

රාජපක්ෂ මහතා මේ අදහස් පළ කළේ මෑතකදී පැවති රැස්වීමක් අතරතුර ඔහු කළ ප්‍රකාශයක් සම්බන්ධයෙන් අදහස් දක්වමිනි.

FCID ය තමා අත් අඩංගුවට ගැනීමට එරෙහිව තමා නඩු පැවරූ බව මතක් කළ ඒ මහතා තමා අත් අඩංගුවට ගත්තේ මිනීමැරීමක් සම්බන්ධයෙන් ඇප මත සිටින නිලධාරියකු බව කියා සිටියේය​.

"මාව අත් අඩංගුවට ගත්තු කෙනා මට වඩා හොරෙක්" ඔහු කීවේ සිය පාක්ෂිකයන් අමන්දානන්දයට පත් කරමිනි.

කෙසේ නමුත් මෙම ප්‍රකාශය මගින් ඔහු තමාවම හොරෙකු ලෙස හඳුන්වා දුන් බව නැගෙන චෝදනා නාමල් රාජපක්ෂ මහතා ප්‍රකාශ කරයි.

"එහෙම වෙන්නෙ කොහොමද​? දැන් බලන්න​, ඔයයි මමයි විභාගෙකට ලියනව​. ඔයාට එක ලකුණයි ලැබෙන්නෙ. මට බින්දුවයි. මම කියනවා ඔයා මට වඩා ලකුණු ගත්තා කියල​. ඒකෙන් කියන්නෙ නෑ නෙ මම ලකුණු ගත්ත කියන එක​. මට ලකුණු නෑ කියන එක සඳහන් වෙන්නෙ නෑ නෙ. ඒ වගේ තමා. එයා හොරා, මම හොරා නෙවෙයි. එතකොට එයා මට වඩා හොරා"

තමා ප්‍රකාශ කරන දේ පිළිබඳව මීට වඩා විචක්ෂණශීලීව බලන මෙන් නාමල් රාජපක්ෂ මහතා ජනතාවගෙන් ඉල්ලා සිටියේය​.

No comments:

Post a Comment