Sunday, October 16, 2016

තමාටම තමා විසින් බැණ ගැනීම වරදක් නොවන බව ජනපති කියයි

තමා මෑත දිනෙක තමාටම බැණ ගත්ත ද එහි කිසිදු වරදක් තමා නොදකින බව ජනාධිපති මෛත්‍රිපාල සිරිසේන මහතා පවසයි.

ඔක්තෝබර 12 වනදා කොළඹදී පැවති උත්සවයකදී ඔහු මෙසේ තමාටම බැණ ගත්තේය​.

"මම ආරක්ෂක ඇමතිවරයාට ජනාධිපතිවරයා වශයෙන් මගේ දැඩි පිළිකුළ​, ඒ වගේම අප්‍රසාදය ප්‍රකාශ කර සිටිනවා" ඔහු කියා සිටියේය​.

ප්‍රශ්නය මතු වූයේ ඔහු රටේ ජනාධිපතිවරයා පමණක් නොව ආරක්ෂක ඇමතිවරයා ද වන බව මාධ්‍ය විසින් හෙළි කිරීමත් සමඟය​.

නමුත් සිරිසේන මහතා ප්‍රකාශ කළේ තමන් ආරක්ෂක ඇමතිවරයා බව තමන්ට අමතක නොවූ බවය​.

"සමහරු කියනවා මට අමතක වුනා ලු මම ආරක්ෂක ඇමති කියල​. එහෙම එකක් වුනේ නැහැ" ඔහු කියා සිටියේය​.

ජනාධිපතිවරයා ලෙස තමන් කරන දෙයකට මුක්තිය හිමි වුවද ඇමතිවරයකු ලෙස තමන්ට මුක්තිය හිමි නොවන්නා සේ තනතුරු දෙක වෙනමම තෝරාගත යුතු බව ඔහු පවසයි.

"දැන් මගේ ජනාධිපතිකම ඉවරයි නෙ ගෙදර ගියාම​. එතකොට මම නිකම්ම නිකං ගෘහමූලිකය වෙනව නෙ හිටං. ඒ වුනාට ගෙදර කෑම බීම ආදිය ඔක්කොම බලන්නෙ නෝනා. එයා තමා උදේට මට කෑම එකක් හදල දෙන්නෙත්. එව්ව ඔතන්න කෙසෙල් කොළ හොයන එක තමා මම කරන ලොකු ම දේ. ඉතින් බඩු මිල ගණන් ගියාම එයා මට බනින්නෙ නෑ. හැබැයි ඉස්සර ජනාධිපතිවරුන්ට එයා බැන්නා. දැන් බනින්නෙ නෑ. මොකෝ එයාට මම ජනාධිපති නෙවෙයි, ගෙදර මනුස්සයා නිසා"

තව දුරටත් අදහස් දැක්වූ ඒ මහතා කියා සිටියේ තමා ගෙදරින් පිටදී ජනාධිපති ද​, ගෙදරදී ගෘහමූලිකයා ද ආරක්ෂක අමාත්‍යාංශයේ කටයුතුවලදී ආරක්ෂක ඇමති ද වන අතර සමහර පරණ නායකයින් මෙන් ඒ ඒ වැඩ පටලාගෙන නාගන්නේ නැති බවයි.

No comments:

Post a Comment