Saturday, December 3, 2016

බස් වර්ජනය පිළිබඳ ජනපතිතුමා ජාතිය අමතා කරන කතාව​

ගරුතර මහා සංඝරත්නයෙන් අවසර​. අන්‍යාගමික පූජකතුමනි, ආදරණීය අම්මේ, තාත්තේ, සහෝදරයා, සහෝදරිය​...

අපි ජනවාරි 8 වෙනිදා විප්ලවය කළේ ජනතාවට හොඳින් ජීවත් වෙන්න පරිසරයක් හදලා දෙන්න මිසක් ජනතාව තවත් දුක් විඳිනවා බලන්න නෙවෙයි. ඒ කාළෙ අපිට මතකයි, ජනතාවට ජීවන බර වැඩි කරලා රටේ ජනාධිපති සහ එයාගෙ පවුලෙ උදවිය වෙඩි නොවදින කාර් ගෙනාවා, හෙලිකොප්ටර් ටුවර් ගියා, ශ්‍රී ලංකන එක කාබාසිනියා කරල ගෑණු එක්ක රවුම් ගැහුවා, කාර් රේස් පැද්දා... ඒ අතීතය අපිට අමතක කරන්න බැහැ.

ඒ නිසා තමයි මම පොදු ජනතාවගේ ආහාරයක් වෙච්ච ආප්ප කාළා අනික් පැත්තට පැන්නෙ. මම එදා බුරියානි හරි ෆ්‍රයිඩ් රයිස් හරි ඩෙවල් චිකන් හරි ඩිනර් එකට තිබ්බා නං හිටං කීයටවත් අනික් පැත්තට පනින්නේ නෑ. ඒ ආණ් ඩුවෙ ඉද්දි මගේ අවසන් රාත්‍රී භෝජන සංග්‍රහයෙදි පවා මම හිතුවෙ ජනතාව ගැන​.
අපි ජනවාරි 8 වෙනිදා විප්ලවය කළේ ජනතාවට හොඳින් ජීවත් වෙන්න පරිසරයක් හදලා දෙන්න මිසක් ජනතාව තවත් දුක් විඳිනවා බලන්න නෙවෙයි.

ඒ කාළෙ මට මතකයි, මිනිස්සුන්ට කිසිම අයිතිවාසිකමක් තිබ්බෙ නෑ. වැඩ වර්ජනය කළොත් කණට ගහන සංස්කෘතියක් හදල තිබ්බෙ. වෙන වෙන දේවලුත් කළා ලු. ඒ ගැන නම් මට අවබෝධයක් නෑ. ගුටි කන්න බැරි නිසා තමා කම්බස්... සමාවෙන්න​... බස් ගැමුණු මගේ ඡන්ද ව්‍යාපාරයට බැහැල වැඩ කළේ. මට එව්වා අමතක නෑ. ඒ කැපවීම අපි අගය කරන්න ඕන​.

ඒ නිසා තමයි මම ගැමුණු කියන දේ කරන්නෙත්, ගැමුණු මම කියන දේ කරන්නෙත්. ඉස්සර රජයේ හිටපු රාජ්‍ය නායකයා කළෙත් කැළණියෙ ගැමුණු කරපු දේ තමයි. නමුත් ඒ ඒකාධිපති රටක්. අපි හදන්න යන්නේ ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදය රජ කරන රටක්.

මිත්‍රවරුණි, බස් නැති වුණාම ජනතාව දුක් විඳිනවා මට පේනවා. ඒ වගේම ෆිනෑන්ස් ගෙවාගන්න බැරිව බස් අයිතිකාරයො විඳින දුකත් පේනවා. අනෙක් අතට අඩු පඩියට කට්ට අව්වේ, මොර සූරන වැස්සේ රාජකාරී කරන පොලිස් විරුවොත් අපිට පේනවා. ඒ වගේම නඩු වැඩි වුනාම දුක් විඳින මහේස්ත්‍රාත්වරුත්, නඩු අඩු වුනාම දුක් විඳින පෙරකදෝරුවොත් පේනවා.

මිත්‍රවරුණි, රටක් පාලනය කරනවා කියන්නෙ, මටවත්, මගේ පුතා දහම්ටවත්, මගේ දුව චතුරිකාටවත් ඕන විදියට රට කරන එක නෙවෙයි. මගේ අගසව් රනිල් වික්‍රමසිංහ මහත්තයාවත්, මගේ මාධ්‍ය ප්‍රකාශක රාජිත මහත්තයාවත්, දොළොස් අවුරුදු විශ්ව විද්‍යාල අධ්‍යාපනය අතරමග දමා ආපු චතුරවත් කියන දේ කරන එක නෙවෙයි. මම ඇවිත් ඉන්නේ ජනතාව කියන දේ කරන්න​.
ශ්‍රී ලංකා නිදහස් පක්ෂය බණ්ඩාරනායකලාගෙ පක්ෂය​. එයාලට පිටින් ගියපු අය කරලා තියෙන්නෙ පක්ෂය සහ ප්‍රතිපත්ති හොරකම් කරපු එක​.

ජනතාව අපිව පත් කළේ මොකටද​? ජනතාව අපිව පත් කළේ හොරු අල්ලන්න​. මම දැන් ඒ වැඩේ හෙමින් කරගෙන යනවා. හොරු අල්ලනවා කියන්නෙ සූක්ෂමව කරන්න ඕන දෙයක්. ඒක මේ ආවාට ගියාට කරන්න බෑ. දැන් මම ශ්‍රී ලංකා නිදහස් පක්ෂයේ හොරු ටික හෙමින් සැරේ මාරු කරනවා පොදුජන පොහොට්ටුවට​. ශ්‍රී ලංකා නිදහස් පක්ෂය බණ්ඩාරනායකලාගෙ පක්ෂය​. එයාලට පිටින් ගියපු අය කරලා තියෙන්නෙ පක්ෂය සහ ප්‍රතිපත්ති හොරකම් කරපු එක​. මම ඒ අයට ඉන්න හිටින්න දෙන්නෙ නෑ කියල හිටං මම කියන්න සතුටුයි.

ජනතාවගෙන් මම පොඩි දෙයක් ඉල්ලනවා. මේ කැප කිරීම තව අවුරුද්දක්, නැත්නම් දෙකක්, වැඩිම වුනොත් තුනක් කරන්න වේවි. ඒත් අපි හොරු අල්ලනවා. අල්ලලා රට සංවර්ධනය කරනවා. දැන් බලන්න​, අපි ඉන්දියාව එක්ක එට්කා ගිවිසුම ගැහුවාම මෙහෙ විරැකියාව නැති වෙනවා. මොකද අපේ අයට එහෙ රස්සා කරන්න පුලුවන්. ඇයි ඒ ගැන හිතන්නෙ නැත්තෙ? ට්‍රම්ප් ආවට කමක් නෑ, අපි විදේශ නිදහස් ගිවිසුම් ගහනවා. මොකද මට විශ්වාසයි, මොනවා කිව්වත් ට්‍රම්ප් මම කියන දේ අහනවා. මම ලියන්නත් කළින්, එයා එයාගෙ දෙවනියා, අර පැන්ස මහත්තයාට කිව්ව මට කතා කරන්න කියල හිටං. ඒ තරමට ට්‍රම්ප් මහත්තයා මට සළකන බව මම කියන්න ඕන​.

අන්න ඒ නිසා මම පොඩි කාළයක් ඉල්ලනවා. එතකල් ප්‍රයිවට් බස් ගැන අනුකම්පා කරන්න කියල මම ඉල්ලා සිටිනවා.

මම මේ ප්‍රශ්නය ගැන තනියම තීරණයක් ගන්නේ නැහැ. මම මේ ගැන තීරණයක් ගන්න පාර්ලිමේන්තු කමිටුවක් පත් කරනවා. ඒකට පක්ෂ විපක්ෂ මන්ත්‍රීන් ඔක්කොමල්ලා ඇතුලත් වෙන්න ඕන​. අපි කුමාර වෙල්ගම මහතා වැනි අපේ පක්ෂයේ විපක්ෂ මන්ත්‍රීවරුත් ඒ සඳහා පත් කරනවා.

මම හැමෝටම ආරාධනා කරනවා. පාරෙ බස් නැතුව දුක් විඳිනවාද, මේ ගැන තීරණයක් ගන්නවාද​, කියල හිටං ඔබ තීරණය කරන්න​.

ඔබ සැමට තෙරුවන් සරණයි!

2 comments:

  1. හිනාගොස් මියගියහොත් සියලු වගකීම කතෘ සතුය.

    ReplyDelete
    Replies
    1. පිස්සු ද​? හිටං සතුය​

      Delete